Veelgestelde vragen

Komen de kleuren van de producten in de webshop altijd overeen met de geleverde producten?
Nee,een foto die je op het scherm bekijkt kan er een beetje anders uitzien dan het product zelf. Dat hangt onder meer af van je schermtype en van je beeldscherminstellingen. Maar zelfs op het beste scherm ziet een foto er een beetje anders uit dan bijvoorbeeld een afdruk of het product zelf. De kleur die je ziet is bij benadering juist. dus, als je blauw kiest blijft het ook blauw en rood blijft ook rood.

Zijn de afmetingen altijd exact zoals vermeld?
Nee, wij trachten u zo goed mogelijk te informeren over de afmetingen , maar soms kan er in werkelijkheid, bv. bij handgemaakte producten, een miniem verschil zijn.

Moet ik me registreren om te kopen bij de speelkamer?
De eerste keer dat je winkelt in onze shop vragen we je bij het afronden van uw bestelling om je persoonlijke gegevens te registreren zodat we de bestelde goederen kunnen opsturen. Bij elke volgende bestelling volstaat het om je aan te melden met je e-mailadres en je zelf gekozen wachtwoord. Daarna krijg je je gegevens te zien die je vorige keer hebt ingevuld.

Kan ik een pakket rechtstreeks als cadeautje naar het feestvarken laten sturen?
Ja hoor! Tijdens het bestellen kan je de naam en het leveringsadres van de gelukkige opgeven. Je kan zelfs een persoonlijke boodschap schrijven die we op een leuke kaartje zetten en bij de bestelling voegen. Alle bestellingen van de speelkamer worden leuk verpakt. Ze zien er eigenlijk altijd uit als cadeautjes.

Hoe kan ik mijn bestelling ontvangen als ik overdag niet thuis ben?
Geen probleem. Je kan bij je bestelling het adres van je buren of van je werk invullen. Gaf je toch je eigen adres in, maar ben je om de een of andere reden niet thuis? Dan zal er een kaartje in je brievenbus steken en kan je je pakket afhalen op het postkantoor.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
In België en Nederland ontvang je je pakje uiterlijk drie werkdagen na ontvangst van je betaling. Als je voor 16 uur bestelt en het online via de shop betaalt, zorgen wij ervoor dat je pakje de volgende dag wordt verzonden onder voorwaarde dat het pakje in voorraad is.

Kan ik hulp krijgen bij mijn bestelling?
Heb je vragen of kan je hulp gebruiken bij een online bestelling? Je kan ons bellen op het nummer 0474/51.63.82 dan helpen wij u zo spoedig mogelijk verder.of tijdens de openingsuren van de winkel ook op 014/61.04.00, di.-za. van 9 u tot 18 u doorlopend open.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?
Ja, dit is mogelijk. Meldt dit bij het plaatsen van uw bestelling. Het pakket zal klaar staan in onze winkel tijdens de openingsuren. De speelkamer, Vredestraat 15, 2340 Beerse.

Hoeveel moet ik betalen?
Per artikel zie je de prijs inclusief btw. Voor bestellingen van minder dan € 75 komen er alleen € 5.5 verzendkosten bij. Die kosten worden duidelijk vermeld voordat je je bestelling bevestigt. Bestel je voor meer dan € 75? Dan verzenden we je pakje gratis naar adressen in België. Voor Nederland is er een transportkost van € 9.

Wat als er een product niet in voorraad is?
Op elke productpagina kan je zien of het product beschikbaar is. De meeste van onze producten hebben we in voorraad en kunnen we onmiddellijk leveren. Is onze voorraad tijdelijk uitgeput, laat dan weten dat je interesse hebt voor dat product,we sturen je een mailtje als het weer voorradig is. Sommige producten hebben een langere leveringstermijn.

Wat moet ik doen als er een probleem is met mijn bestelling?
Als je bij de levering merkt dat er een probleem is, kan je het best binnen 24 uur contact met ons opnemen via het nummer +32 (0)474.51.63.82 (di.-za. van 9 u tot 18 u doorlopend open.)

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Wanneer u bestelt via onze webshop, krijgt u steeds een bevestigings e-mail. Deze wordt door ons systeem automatisch naar het door u opgegeven e-mailadres verstuurd. Vergeet dus ook niet uw e-mailadres goed in te vullen! Na uw bestelling kunt u ook een PDF downloaden met de details van uw bestelling!

Ik heb geen bevestigingsemail gekregen, hebben jullie mijn bestelling wel ontvangen?
Het versturen van de bevestiging gaat automatisch. Het is mogelijk dat u per ongeluk een typefout in uw mailadres heeft gemaakt. Controleer ook of de bevestigingsmail niet bij uw ongewenste e-mail (spam) is terechtgekomen. Is dit niet het geval, contacteer ons dan, wij gaan na of uw bestelling al dan niet goed is doorgekomen.

Wat als ik niet tevreden ben van mijn bestelling?
Volgens de wet "verkoop op afstand" heeft u als klant het recht van uw aankoop af te zien binnen een termijn van zeven werkdagen na ontvangst, zonder dat u hiervoor een reden hoeft op te geven. Wenst u een artikel te retourneren, dan dient dit wel altijd in overleg te verlopen. Contacteer ons binnen de toegestane retourneringstermijn via info@despeelkamer.be of via het nummer +32 (0)474.51.63.82 (di.-za. van 9 u tot 18 u doorlopend open.) wij laten u dan weten hoe de retourzending dient te verlopen. Zendingen die onaangekondigd worden geretourneerd zullen niet worden terugbetaald! Verzendingskosten worden niet terugbetaald.

Niet goed, geld terug?
Je kan, zonder een reden op te geven, je bestelling binnen zeven dagen terugsturen in de originele verpakking en nieuwe staat, volgens de wet ter bescherming van de consument. Retourzendingen stuur je naar: de speelkamer, Vredestraat 15, 2340 Beerse Na ontvangst van het pakket maken we jou het geld per bank over.

Moet ik bij een nalevering nog een keer verzendkosten betalen?
In principe wordt uw bestelling pas verzonden als alle artikelen bij ons op voorraad zijn. Mocht u echter bepaalde artikelen sneller nodig hebben dan de door ons doorgegeven termijn, dan worden deze alvast naar u verzonden. De resterende artikelen worden, wanneer deze weer bij ons binnen zijn, gratis nageleverd. Wanneer u na een eerdere bestelling nog een paar extra artikelen wilt bestellen, dan geldt dit weer als een nieuwe bestelling waarvoor transportkosten worden berekend, afhankelijk van het bedrag dat u besteedt.

Hoe kan ik betalen bij de speelkamer?
In de winkel kan je cash, proton of bancontact gebruiken. Op onze site kan ja via Ogone (Visa, Mastercard, Maestro) betalen op een veilige manier. U kan uiteraard ook per overschrijving betalen.

De bezorgdienst heeft mijn pakket beschadigd, wat nu?
Voor het verzenden worden alle artikelen gecontroleerd, we zorgen tevens voor een degelijke verpakking. Is een artikel echter toch beschadigd aangekomen, dan dient u ons daarvan onmiddellijk via e-mail, met foto van het beschadigde artikel, op de hoogte te brengen via info@despeelkamer.be. Gooi nooit de postverpakking weg voor u heeft vastgesteld dat uw bestelling in goede staat is. Retourzendingen dienen altijd in overleg te verlopen, stuur dus ook nooit een zending op eigen initiatief terug naar ons!

Algemene gegevens De Speelkamer Kadomandexpress VOF (De Speelkamer) - Vredestraat 15 - 2340 Beerse - BE 0478.713.905.

info@despeelkamer.be - www.despeelkamer.be

Design and development by iDesign bvba